Ik ben zojuist aangekomen in mijn hotel, maar ik ben niet tevreden met de faciliteiten. Kan ik nog omgeboekt worden?

Ja, je kunt omgeboekt worden. Indien alles van het hotel overeenkomt met de informatie op onze website, dan moeten de extra gemaakte kosten helaas wel door jou zelf opgenomen worden. Dit omdat het hotel op de dag van aankomst al betaald is en de verleende informatie correct is.

Vermeld een klacht altijd tijdens jouw vakantie;

  • Reisknaller.nl doet er alles aan om jouw reis goed te laten verlopen.
  • Ben je toch niet tevreden over jouw accommodatie, neem dan allereerst contact op met de lokale medewerkers van jouw hotel, appartement of camping; zij kunnen in veel gevallen snel hulp bieden.
  • Wij wensen direct in kennis te worden gesteld van het probleem dat jij ter plaatse ondervindt via een e-mail aan contact@reisknaller.nl zodat ook wij direct op de hoogte zijn van het probleem.
  • Vermeld altijd het boekingsnummer.